Zelf tips geven of advies krijgen van een erkende Ha Ra consulente met winkel over het gebruik van Ha-Ra schoonmaakmiddelen.

Voor info en verkoop Ha-Ra schoonmaakmiddelen, onderhoudsartikelen www.haraproducten.be

dinsdag 19 juni 2018

Gebruiksaanwijzing en uitleg Ha-Ra onderhoudsproducten. Waar Ha-Ra producten aankopen?


Ha-Ra winkel in Berlaar. Waar kan je Ha-Ra onderhoudsproducten aankopen?

Waar kan ik Ha-Ra onderhoudsproducten kopen? alle schoonmaakmiddelen zoals het Ha-Ra dweilsysteem en alle dweilen, vensterreiniger en telescoopstang (tot 4 m), Ha-Ra reinigingsdoek en handschoen, de handige Ha-Ra wringemmer enz... Alle schoonmaakartikelen heb ik in voorraad in mijn winkel in Berlaar.
Online kan je Ha-Ra onderhoudsproducten bestellen op www.haraproducten.be
Ik ben er om je te helpen kiezen en info te geven.
Zelfs de vloerwisser of raamreiniger eens even demonstreren is geen probleem.





't Linneke
Smidstraat 55
2590 Berlaar

0032 (3) 422 61 92
tlinneke@gmail;com

www.haraproducten.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je zelf een probleem met een moeilijke vloer die je niet proper krijgt bvb of je bent heel enthousiast over een bepaald product van Ha-Ra, laat het me weten. Je helpt er andere klanten misschien mee.