Zelf tips geven of advies krijgen van een erkende Ha Ra consulente met winkel over het gebruik van Ha-Ra schoonmaakmiddelen.

Voor info en verkoop Ha-Ra schoonmaakmiddelen, onderhoudsartikelen www.haraproducten.be

vrijdag 18 december 2015

Ha-Ra producten ervaringen. Laat een reactie na voor andere klanten.

Ha-Ra ervaring, review Ha-Ra.

Dit forum is ideaal om problemen voor te leggen, ervaringen uit te wisselen over Ha-Ra onderhoudsproducten en andere ecologische manieren om te kuisen.
Allereerst een reactie van een klant op het Hara vloersysteem de perfect vloerhouder, vloerwisser met Ha-Ra dweil.

Hoihoi,

Wauw zeg wat een fantastisch vloersysteem! Heel gemakkelijk in gebruik en wat een resultaat. Heb heel de vloer op beneden verdieping gedaan met de poeder (was wel gigantisch jobke omdat het een witte waas achterliet die na heel veel naspoelen terug verdween) maar resultaat mag er zeker zijn. Denk dat ik mijn vloer nog nooit zo mooi heb gezien!!! Ik ben er zeker nog niet want tegel word nog niet helemaal egaal nat maar dat is gewoon kwestie van tijd. Echt nen dikke merci Linda voor het fantastisch product. Ik ben een grote hara fan geworden en ga zeker mijn poetskast uitbreiden met hara en geen producten meer.
Bedankt Sabrina!



Ha-Ra kopen of online bestellen www.haraproducten.be of Hara kopen in Harawinkel of bij Ha-Ra verdeler 't Linneke, Smidstraat 55 Berlaar 0(032)3 422 61 92, verkooppunt Antwerpen.
Kom eens langs bij 't Linneke of koop online via www.haraproducten.be



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je zelf een probleem met een moeilijke vloer die je niet proper krijgt bvb of je bent heel enthousiast over een bepaald product van Ha-Ra, laat het me weten. Je helpt er andere klanten misschien mee.